ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

ترانه خانم و لاک هاش

1392/9/17 13:08
نویسنده : مامان زری
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

اونقدر عاشق لاک زدن هستی که گفتم یه پست رو برات اختصاص بدم به این موضوع.قلب

چند وقت پیش رفتیم خونه عمو فرید  و اونا از کیش و قشم کلی لوازم آرایش و وسیله آورده بودند من هم برای تو ٧ ٨ تا لاک برداشتم و برای خودم چیزای دیگه.

ولی اشکال کار در اینه که تو گاهی دستها و ناخونهاتو می خوری و این مواد سرطانزا رو می بلعی . مامانی کلی منو دعوا کرد و گفت دیگه دستاتو لاک نزنم.چشمک

ولی تو به من قول دادی که دیگه انگشت هاتو تو دهنت نکنی.ماچماچماچ

یه شبی که برای لاک هات تولد گرفتی منم برات شمع روشن کردم.

اینم دستای قشنگ دختر نازم

 

ترانه نازنینم تا امروز ١ سال و یکماه و ٢٠ روزه هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ترانه
18 آذر 92 10:02
در اول مهــــر زد جــوانـه........در وسعت عشق.این ترانـه این گل که شکفت بامحبت... شد مایه ی وسعت کـرامت باشـوق لطیــف کـــودکـــانه........لبخنـــد گشـود با تـــرانــه زیبا تر از این نمیشود گفت ......در فصل خزان بهار بشکفت. شد همسفر سکو.ت پائیــز......اما دلش از بهـــــار. لبــریـز با نای ونی ترانه ی خویش.....افسانه شداز فسانه ی خویش شد خانه زعطــــر اومعطر.....از غنچـــه ی ناز دانـــه. دختـــر در مهـــر وفاچه بی رقیـــبه....این همدل خوب ما حبیــبه حــالابــه دل تمــــام یــاران...جاری شده ای چوچشمه ساران کانون محبتی تـــو حــالا.......ایــن ســـرو خـوش ِ بلنـد بـالا. مجموعه ی عصمت مصور.....با لطف خدا شده ست دختر مــــردانه زنی به روزگــارزان.....پائیــــز شکفته چون بهاران این نــای نی زمـــانه آمـــد..... با وسعتی از تــــرانه آمـــد ای سنگ صبور این حوالی.....قلب تــو شود زغصه خالی کانون محبتی وایمــــان.....سر چشمه ی پاک مهر ورزان در عصمت خود قرین زهرا......در خُلق خوشت چوعطر گلها فرخنده به تو شکوه میلاد........ای شور تــــرانه هـــای آزاد
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم از شعر قشنگت
نازنین
18 آذر 92 10:18
الهی فدای اون انگشتهای کوچولوت . چه لاک های قشنگی مامانی برات زده
مامان زری
پاسخ
ممنون نازنین جان که به ما سر می زنی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 آذر 92 13:44
سلام عزیزم خوبید وای چقدر لاکای خوشگل خوشگل خاله من تابحال تو عمرم این همه لاک نداشتم خوش بحالت که مامانی نازنین برات لاکای رنگی رنگی خریده قربون دستای کوچولوت بشم من
مامان زری
پاسخ
والا مینا جان خودم هم تا به حال این همه لاک با هم نداشتم دیگه بچه های قرتی این دوره زمونه همینند
مامانی فری
27 آذر 92 2:00
مبارکت باشه عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان زری
پاسخ
ممنون مامانی جون
غزال
28 آذر 92 9:37
ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ فدای اون انگشتهای کوچولوت
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم
سمیرا مامان ترنم
16 دی 92 8:46
ای جونم با این ناخن های رنگارنگ... ترنم یه شعر بلده که میگه: یه توپ دارم قلقلیه رنگاوارنگه...مثال رنگین کمونه خیلی قشنگه...وقتی که از کوچه میارمش تو خونه..مامان ز کار بد من میگیره بهونه...میگه عزیزم دورت بگردم....از صبح تا حالا جارو میکردم..حیفه که فرشامون به این تمیز و پاکی....دوباره با بی احتیاطی بشه خاکی....راست میگه مامان خونمون خیلی تمیزه...ای توپ من مامانی خیلی عزیزه. اگه ترنم ناخن های رنگارنگت را ببینه می گه : وای چه خوشگله رنگاوارنگه (بعد هم در ادامه اش این شعر را میخونه: مثال رنگین کمونه خیلی قشنگه....... و تا آخر شعر را میخونه.... ههههههههه
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم چه شعر قشنگی حتماً به ترانه یادش می دم