ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

26 امین ماه سرایش ترانه زندگی

1392/9/25 12:51
نویسنده : مامان زری
218 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و پنجم هر ماه که می رسد

 باشکوهترین روز تاریخ تقویم من است و آن روزی است که آفریدگار جهان تو را به ما هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

امروز بیست و پنجم آذر ، بیست و ششمین ماه حضور تو در این دنیای خاکی مبارک.

و این پنجاهمین پست و دلنوشته ای است که برایت می نگارم.

دنیای شیرین من ؛

صبحها که از جا برمی خیزیم تا عازم محل کار شوم  وقتی چهره معصوم زیبایت را که آرام خفته ای می نگرم از صمیم قلب برایت آرزوی تندرستی می کنم و اولین جمله ای که بر زبان جاری می کنم این است که خدایا ترانه را به تو می سپارم.

زمانی هم که محل کارم هستم علاوه براینکه چندین بار تلفنی صدای دلنشینت را آویزه گوش می کنم  ولی باز هم روح و روانم پیش توست لیکن چون تو درقلب منی و همه جا با منی حس خوبی دارم . آوای دلنشین سخنان شیرین تر از عسلت دلنشین ترین ترانه دنیاست که همیشه در گوش من است.

تنها دلخوشی من زمانی که در اداره هستم گذر زمان است که پس از یکروز کاری خودم را مشتاقانه و با سرعت به تو برسانم  و تو را در آغوش بگیرم چرا که وقتی در آغوشت می گیرم  آنقدر آرام می شوم که نفس کشیدنم یادم می رود و گاهی آنقدر می فشارمت که فراموش می کنم شاید به تو آسیب برسانم . از زمانی که وجودت را در وجودم حس کردم تمامی این دنیای بی جذبه را با بودنت پر کرده ام و تو شده ای دنیای واقعی من.

عزیز دلم ؛

در این روز بارانی آخرین ماه از فصل طلایی پاییز ،

از خدا می خواهم تا همه دنیا را ارزانی دیگران دهد ولی تو را ازمن نگیرد که من به خاطر تو زندگی را دوست دارم و به خاطر روی زیبای تو نگاهم سوی کسی و چیزی خیره نمی ماند زیرا که تو زیباترین تصویر در قاب دنیای منی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

nice.design
25 آذر 92 13:21
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ کارت تولد؟ کارت دعوت؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
26 آذر 92 3:43
عزیزم مبارک باشه نازنینم چقدر زیبا احساستون نوشتید عالییییی بود انشاله بهترینها نصیب فرشته نازنینتون بشه
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم ایشاا... خدا بچه های هممون رو حفظ کنه
مامانی فری
27 آذر 92 1:59
به به چه متن قشنگو زیبا و با احساسی نوشتی لذت بردم 26 ماهگیت مبارک باشه عزیزممممممممممممممممم
مامان زری
پاسخ
مرسی مامانی جون به قشنگی متن های شما نمی رسه
مامان مهرناز
27 آذر 92 12:47
چه زیبا نوشتی عزیزم . خدا دخترت رو حفظ کنه
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
غزال
28 آذر 92 9:29
یک دلیل برای عاشق شدنم یک بهانه برای زنده ماندنم تویی آن دلیل و بهانه ی عاشقانه یک هوای عاشقانه برای با تو بودن همین هوای رویایی ست این است همان آرزوی رویایی این نفسی که در سینه ام است این قلبی که با تو به آرزوهایش رسیده است این وجودی که امیدش وجود تو است این احساسات ، همه در عشق تو جا گرفته است...
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم از شعرهای قشنگت
مریم(مامان آندیا)
29 آذر 92 20:44
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 آذر 92 2:21
روی گل شما به سرخی انار شب شما به شیرینی هندوانه خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا شب یلدا مبارک http://www.niniweblog.com/upl/min/13874432738.jpg
مامان زری
پاسخ
ممنون میناجان یلدای شما هم مبارک
الهه مامان روشا جون
1 دی 92 2:02
عزیز دلم 26 ماهگیت مبارک.120 ساله بشی گلم. مامانی نوشته هات خیلی قشنگ بود.امیدوارم خدا ترانه جون رو واست حفظ کنه.
مامان زری
پاسخ
قربونت عزیزم همچنین روشا جون رو هم برای شما حفظ کنه
سمیرا مامان ترنم
16 دی 92 8:41
ترانه جان 26 ماهگیت مبارک...
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جونی هزار تا بوس برای ترنم جونی
ساناز
21 دی 92 13:43
ترانه نازنين و قشنگم با تاخير كلييييييييي مباركـــــــــــــــــــت باشه نازنينم ليتكت كردم
مامان زری
پاسخ
مرسی ساناز جان