ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

ترانه به مهد کودک می رود

1392/7/7 10:10
نویسنده : مامان زری
200 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز آموزش رسمی در مهد کودک

عزیزم خیلی وقته درگیر کارهای مهدت هستم و از اون مهمتر استرس جدایی یه بچه که هنوز ٢ سالش نشده خیلی ذهنم رو مشغول کرده  بود.

ولی در نهایت باید می رفتی مهد . عذاب وجدان مادری که در اولین روزهای پاییزی باید  دلشو یکدله کنه و بچه رو به مهد بسپاره  قابل توصیف نیست .

توی تمام این ٢ سالی که سرکار بودم و تو پیش مامانی بودی کاملا خیالم راحت بود چون هیچکی مثله مامانی دلسوزانه از تو مراقبت نمی کرد . چند بار تصمیم گرفتم برات پرستار بگیرم ولی همین مامانی منصرفم کرد و گفت خودم تا ٢ سالگی ازش مراقبت می کنم بعدش بزارش مهد.

در هر صورت عزیز دلم عذاب وجدان سختی داشتم . اینکه آیا تحمل می کنی الان داری چیکار می کنی . غذاتو بهت می دن . مواظبت هستن زمین نخوری و هزار فکر و خیال دیگه.

خلاصه عزیزم تمام این ٢ سال خیلی مواظبت بودیم . به خاطر تو دکور خونه رو به هم ریختیم هرچی شکستنی و گلدون  ، میز  ، تلفن  ، سماور برقی ، کتری برقی  و هرچی احتمال آسیب زدن به تو رو داشت جمع کردیم . جارو برقی هر روز خونه و چسب زدن در کابینت ها و کشو ها  ، عدم نگهداری وایتکس و ضد عفونی کننده ها تو خونه ( همونجا  که می خریدیم همه رو استفاده می کردیم  و دور می ریختیم) ، در پوش پریزهای برق  و خلاصه همه جور احتیاط ولی دیگه از حالا به بعدت رو

فقط  و فقط به خدا می سپارمت.

ضمناً باید از مامان مهربونم که با جون و دل از تو مراقبت می کرد تشکر کنم و کاش می تونستم زحماتش رو جبران کنم.

مامان عزیزم ایشاا... سالهای سال سلامت و تندرست باشی و سایه شما و بابایی همیشه روی سر ما بچه هاتون باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی فری
4 مهر 92 11:48
عزیزم اصلا ناراحت نباش اولش ممکن ناراحتی کنه ولی کم کم خو میگیره





راستی چند وقته خواننده خاموش شدی میای سر میزنی و میری [







ممنون ولی راستش وقتی می زارمش مهد از بغلم پایین نمی ره عذاب وجدان می گیرم.
اونکه شک نکنید من هر روز به شما سر می زنم حالا شاید وقت نشه نظر بزارم
مامان ترنم
11 مهر 92 6:11
خودتو نگران نکن عزیزم کم کم عادت میکنه


امیدوارم عزیزم . ممنون
عاطفه
11 مهر 92 9:51
در میان دستهایت عشق پیدا می شود





زیر باران نگاهت نسترن وا می شود





با عبور واژه از گوشه لبهای تو





مهربانیهای قلب تو خوب معنا می شود.




ممنون عزیزم