ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

آغاز 21 ماهگی و انتقال وبلاگ

1392/4/26 9:54
نویسنده : مامان زری
159 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

٢١ ماهگیت مبارک

از امروز وبلاگت رو به این آدرس منتقل کردم . به علت برخی محدودیت هایی که بلاگفا داشت خصوصاً در زمینه آپلود عکسها که باید از جاهای مختلف آپلود عکس می کردی و بعد از یه مدت عکسها از بین می رفت  یا  بیشتر اوقات که ثبت نظرش اشکال داشت تصمیم گرفتم در نی نی وبلاگ که مخصوص نی نی هاست ادامه بدم . اونجا رو هم برات نگه می دارم به همین آدرس ولی در بلاگفا.چون اونجا هم مزایا و امکاناتی داشت که اینجا نداره  .در هر صورت همه مطالب رو به اینجامنتقل کردم اگه تونستم نظرات و تاریخهای واقعی ثبت پست ها رو هم برات اینجا می یارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا
27 تیر 92 8:25
سلام به مامان زری گل
سلام به ترانه جونو و مامانی ماه تابان مامان

صبح بخیر
مبارک باشه
ایشالله که هکسهای ناز مامانی ترانه جان با کارهای جدیدی که یاد میگیره اینجا ببینیم و بخونیم




مرسی عزیزم
شیدا
27 تیر 92 8:28
اینم یه شعر واسی ماه تابان عزیزمون
مامان جون من چه مهربونه
دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای مادر
اونکه به فکر بچه هاست از همه بیشتر

بابای خوبم چراغ خونست
دستای گرم اون برام یه آشیونه است
یه شاخه گل هدیه ی ما برای بابا
اونکه همیشه سایه اش روی سر ماست

داداش جون من لنگه نداره
وقتی میاد برای من شادی میاره

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای داداش
خدای خوب و مهربون مواظبش باش

خواهر خوبم چه نازنینه
برای من فرشته ی روی زمینه
یه شاخه گل هدیه ی ما برای خواهر
که خوب و مهربون اون ، مثل یه مادر

ما همه هستیم یه خونواده
خونه داریم کوچیک و قشنگ و ساده
هر کسی تو خونه ی خود دلخوش و شاده
شکر خدا داده به ما یه خونواده




ممنونم شیدا جون از شعر قشنگت