ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

روز جهانی کودک

1393/7/17 9:32
نویسنده : مامان زری
209 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک نازنینم

من کودکم یاد آور بهاران
روشن تر از رخسار سبزه زاران
می آیم از کانون عشق و ایمان
       از سرزمین ایران، از سرزمین ایران، از سرزمین ایران

 

دیروز به همین مناسبت از طرف مهد برای بچه ها و مادرها جشن داشتند و بعد از اون همگی برنامه داشتند برن کوهستان پارک خورشید انتهای هاشمیه . هرچند از مهدت تا اونجا مسافتی نیست ولی اتفاق غیر منتظره ای که رخ داد دیروز هوای مشهد تا 16 درجه کاهش پیدا کرد و شاید به 5 یا 6 درجه رسید. یعنی خیلی سرد

همه مردم مجبور شدند به این زودی بخاریها و شومینه ها رو راه بندارند و لباسای زمستونی رو بیرون بیارند. این بود که من ترسیدم بزارم بری و از طرفی دوست نداشتم تو مهد تنها بمونی و به رفتن بقیه بچه ها غبطه بخوری  این بود که با خودم آوردمت سر کارم.

 

براي همه ی كودكان ايراني آرزوي خوشبختي و شادكامي و سلامتی دارم و امیدوارم همه ی بچه ها در دنیایی سرشار از صلح و آرامش و آزادي به سر برند و از جنگ و ترس واضطراب و تنش و فقر به دور باشند و از کودکی خود لذت ببرند.

این هم کادوی من به مناسبت روز جهانی کودک به شیرین دخترکم

بله لاک پشت موزیکال چراغدار صورتی


آرزوی من اول از همه سلامتی بعد سعادت و خوشبختی و شادکامی توست.

ترانه جان هم اکنون 2 سال و 11 ماه و 22 روز سن دارد.
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا مامان پرنیان
17 مهر 93 11:22
مبارکه کودک کوچولووووووووو
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
17 مهر 93 23:21
روزت مبارک خوشگل خانم مبارکت باشه
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 10:02
کاروی خوشگلت مبارک ملوسکم.ایشالا به خوشی ازش استفاده کنی. 100 سال به همچین روزی ترانه جونم.
مامان زری
پاسخ
ممنون خاله جون