ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

33 ماهگیت مبارک ماه من

1393/4/26 9:59
نویسنده : مامان زری
160 بازدید
اشتراک گذاری

33 ماهگی تو ، 33 سالگی من مبارککککککککککککککککککککککککک

نازنینم ؛

از کجا آغاز کنم ...

که زمان چنان شتابان و بی رحم میگذرد که فرصت رقص و پایکوبی را از عقربه ها میگیرد.

کاش میشد زمان را در این روزها نگه دارم.

در این روزهایی که تو به من لبخندهای بی دلیل و با دلیل هدیه میدهی.

در این روزهایی که مدام صدایم میزنی.... مامان ... مامان

در این روزهایی که مثل یک گوله ی برفی از گوشه ای به گوشه دیگر می چرخی ، سرک میکشی ، لمس میکنی و من مدام مراقبم که در سلامت باشی.

دراین روزهایی که تلاش میکنی ازهرمانع و پلی ردشوی وآن زمان که موفق میشوی خنده ای ازسر شوق.

در این روزهایی که با هر ترانه ای دست های کوچکت را به هم میزنی تا شادیت را با ما تقسیم کنی.

در این روزهایی که لبانت را بر گونه ام میفشاری به نشانه بوسیدن ! و من ...

در این روزهایی که حتی فرصت نمیکنم خط نوشته ای از افکارم بنویسم تا یادم نرود این همه تازگی.

در این روزهایی که هر جا میروم مانند جوجه اردکی دنبالم می آیی و آویزان میشوی به امید آغوشم...

و من میتوانم آیا از خط نگاهت بی تفاوت بگذرم؟

در این روزهایی که خسته از بی خوابی شب ولی زنده به لبخندت روزم شروع میشود...

 

امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشی .

بزودی میام با عکسهای جدیدتمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)