ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

ترانه کوچولو در گذر زمان

1391/7/4 9:17
نویسنده : مامان زری
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

امروز می خوام خاطرات و عکسهای قشنگت رو یاد آوری کنم


Cool Games
 
 تقریباْ ۳ ماهی بود که برای اومدن تو انتظار می کشیدیم.با مامانی اینا رفته بودیم قشم وقتی برگشتیم برای اطمینان رفتم آزمایش خون دادم. اینم جواب آزمایش مامانی
 

 وای چه خبر خوبی .بلاخره تو اومدی تو دل مامانی

Juegos De Friv
 
و این اولین سونوگرافی بود که ۵ ماهگیت گرفتم و فهمیدیم که خدا یه فرشته ناز کوچولو می خواد به ما هدیه بده .
 
یه دختر عزیز و ملوس
 

Friv Games
 
و اینجوری بود که خدا یه دختر نازنین همونطوری که دوست داشتم به ما هدیه کرد.به همین راحتی نبود .تا تو بدنیا اومدی من بارها از استرس مردم و زنده شدم.
 
 
تاریخ زایمان مامانی ۲هفته دیگه مونده بود .ولی گویا ترانه خانم ما برای به دنیا اومدن خیلی عجله داشت . صبح روز دوشنبه ۲۵/۷/۹۱ احساس کردم کیسه آبی که تو توش بودی پاره شده  باباییت هم نبود من خونه مامانی اینا بودم .سریع با خاله محبوبت رفتیم بیمارستان خانم دکتر گفت می تونی الان زایمان کنی گفتم نه وایمیستم باباش بیاد حالم خوبه . دوباره برگشتیم خونه ولی حالم بدتر شد این بود که ساعت ۵ عصر رفتیم بیمارستان مهر . همه وسایل تو دختر قشنگم رو هم بردیم .
 
زمان به کندی می گذشت و استرس همه وجودم رو گرفته بود و شوق دیدار تو آرومم می کرد. خلاصه ساعت ۹ شب من وارد اتاق عمل شدم و یک ربع بعدش تو دختر نازم به دنیا اومدی.
 
 ترانه خانوم در نخستین دقایق ورود به این هستی
 
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
خوش اومدی قند عسلم
 
ترانه در ۳ روزگی
 
ترانه در ۵ روزگی
 
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ترانه در ۷ روزگی

 
ترانه در ۱۰ روزگی
 
 
ترانه در ۲ ماهگی 
 
 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 ترانه در ۳ماهگی
 
 
 
ترانه در ۴ ماهگی
 
 
ترانه در ۵ ماهگی
 
 
 
ترانه در ۶ماهگی
 
ترانه در ۷ ماهگی
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)