ترانه جونیترانه جونی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
ماهان عزیزمماهان عزیزم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

ماه تابان ما : ترانه ناز ما ، آقا ماهان ما

گردش فرهنگی در کتابخونه

1392/5/24 11:46
نویسنده : مامان زری
253 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم سلام

سه شنبه شب خانواده مامانی تصمیم گرفتند یه گردش دو روزه برن آبشار ارتوکند ( حوالی کلات ) یه دو سه ساعتی راهه.

خلاصه همشون رفتند جز ما. من هم بخاطر اینکه بابابی نبود و اونجا هم دره و کوه و اینجور چیزا زیاده  ترسیدم برای تو اتفاقی بیوفته و در ضمن هواش هم خیلی سرده  موندیم تو این شهر تنها .

ولی برای اینکه از تنهایی در بیایم کلی گردش و بیرون بردمت . رفتیم کتابخونه کوچک ما برات کلی کتاب خریدم .فرداش رفتیم آرایشگاه  و موهامون رو مرتب کردیم بعدش هم رفتیم پارک و...

 این عکس قبل از رفتنمون .  این لباس زمستونیت رو آوردی گفتی تنم کن بعدش هم رفتی دستکشهای ظرفشویی رو پات کردی بینی ت رو هم گرفتی ناقلا

اینم عکسهای فیلسوف خانوم در کتابفروشی

 

 

 

 

 

 

وای مامان جوجو

اینم ترانه خسته و کوفته از یک گردش دو ساعته

مامان چرا ناراحتی با من قهری؟

ترانه  قهر نکن . ترانه می گه اتابا رو بده . باشه کتاباتو می دم زبونتو به من نشون بده آشتی کن

 

ای ناقلا

ترانه خانوم و کتابای جدیدش

 

 

قربون اون چهره معصومت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شیدا
26 مرداد 92 13:01
سلام زری جان
خوبین؟؟؟
الهی آخه این نی نی خوشگل ما چقدر دلبره این عکسهارو میذاری که همه غش کنن اخه خدارو خوش میاد الهی از اون فرق سرشو تا اون نوک انگشتهای پاشو میبوسمماشالله خدا حفظش کنه


مرسی شیدا جان . لطف داری عزیزم
شیدا
26 مرداد 92 13:04
مامان جون من چه مهربونه
دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای مادر
اونکه به فکر بچه هاست از همه بیشتر

بابای خوبم چراغ خونست
دستای گرم اون برام یه آشیونه است
یه شاخه گل هدیه ی ما برای بابا
اونکه همیشه سایه اش روی سر ماست

داداش جون من لنگه نداره
وقتی میاد برای من شادی میاره

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای داداش
خدای خوب و مهربون مواظبش باش

خواهر خوبم چه نازنینه
برای من فرشته ی روی زمینه
یه شاخه گل هدیه ی ما برای خواهر
که خوب و مهربون اون ، مثل یه مادر

ما همه هستیم یه خونواده
خونه داریم کوچیک و قشنگ و ساده
هر کسی تو خونه ی خود دلخوش و شاده
شکر خدا داده به ما یه خونواده




فدات خانومی با این شعرای زیبات
شیدا
26 مرداد 92 13:04
من یــــــــار مهربانم دانـــــا و خوش زبانم گویـــم سخن فراوان با آنکه بی زبــــــــانم پندت دهم فـــــراوان من یـــــار پنــــد دانم من دوستی هنرمند با سود و بی زیـــانم از من مبــــاش غافل من یـــــــــار مهربانم
شیدا
26 مرداد 92 13:05
هفته شادی براتون آرزو میکنم


مامان گلی
26 مرداد 92 18:21
الهی قربون دختر کتابخونم بشممممممممممممممم


میبوسمت خانم گل






مرسی خاله جون
مهسا مامان مرسانا
26 مرداد 92 21:46
سلام عزیز دلم خوبی ؟

ماشاالله به ترانه جون ..خیلی خانوم شده

خانومی دوست دارم یه قراز بذاریم هم رو ببینیم به فکزم رسید تو همین کتب فروشی شازده کوچولو باشه که بچه ها هم خوشحال بشن

اگر دوست داشتی خبرم کن

راستی نمیدونم رمزم رو به شما دادم یا نه برات خصوصی میذارم


حتما مهسا جون . خیلی دوست دارم مرسانا گلی رو از نزدیک ببینم همچنین مهسا جون مهربونو.
فقط مهسا جان ما از پنجشنبه تا یه هفته می ریم مسافرت اگه بعدش باشه بهتره .
عبدالهی - معاونت درمان
30 مرداد 92 12:35
سلام همکار گرامی



خدا تنها روزنه ی امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود...



تنها کسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد...



با پای شکسته هم می توان سراغش رفت...



تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر می خرد...



تنها کسی است که وقتی همه رفتند، می ماند...



وقتی همه پشت کردند، آغوش می گشاید...



وقتی همه تنهایت گذاشتند ، محرمت می شود...



و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام می گیرد، نه با تنبیه کردن...





سمیرا مامان آنیتا
30 مرداد 92 14:14
وای چقدر دلم کتاب خواست .. شما تهرانی ؟ اینجا کجاس ما هم گوله بریم
آفرین به این ترانه ناز کتابخون .. عشق میکنم وقتی بچه ها کتاب میخونن و علاقه دارن


نه عزیزم ما مشهدیم . اره ترانه خیلی به کتاب علاقه داره
مامان محمدرهام جون
30 مرداد 92 23:06
هزارماشالله به این دخمل ناز .مبارکت باشه عزیزم


مرسی خاله جون
قطره
31 مرداد 92 6:57
سلام مامان زرری جووون
قربون تو و این دختر نازت....
وووووووووووی چقدددددر واسش کتاب خریدی......


سلام عزیزم خدانکنه
آره خیلی عشق کتابه
قطره
31 مرداد 92 6:58
ببینم شما کدوم منطقه مشهد میشینین؟؟
گفتم دفعه ی بعد قرارمو باهات هماهنگ کنم شوما رو هم ببینم

عزیزم ما هاشمیه هستیم . البته هرجا شما قرار بزارین ما میایم